Beetlejuice Wiki
Advertisement

Lydia Deetz to córka Charles'a Deetz. Jako jedyna w domu widzi duchy dzięki czemu pomaga zjawom. Postać jest grana przez Winonę Ryder.

Osobowość[]

Lydia jest poważną, miłą oraz wrażliwą osobą co skrywa za swoim ciemnym ubiorem. Dziewczyna czuje się odosobniona z tego świata. Jej ojciec oraz macocha nie traktują jej poważnie, a także często ją ignorują.

Wygląd[]

Film[]

Stylizacja 1[]

Lydia jest ubrana w czarną sukienkę, rajstopy oraz kapelusz. Jej włosy są u góry natapirowane, grzywka ułożona w pojedyncze pasemka, a pozostałe włosy rozpuszczone.

Lydia4

Lydia7

Stylizacja 2[]

Dziewczyna ma na sobie czerwoną suknię weselną oraz czerwony welon. Włosy pozostają takie same.

Lydia3

Stylizacja 3[]

Lydia ma na sobie białą bluzkę, czarną kurtkę z broszką, dwu warstwową spódnicę (dolna warstwa jest czarna, a górna jest w kratkę) oraz czarne rajstopy i buty.

Lydia8

Musical[]

Stylizacja 1[]

Na początku musicalu Lydia ma długie, falowane blond włosy lecz po czasie są one krótkie oraz czarne. Jest ubrana w czarną sukienkę do kolan i siatkowe rajstopy.

Lydia10
Lydia6

Stylizacja 2[]

Lydia jest ubrana w czerwoną sukienkę z długimi rękawami oraz kokardą. Włosy ma krótkie, nosi choker.

Lydia9

Stylizacja 3[]

Dziewczyna w porównaniu do filmu - jest ubrana w żółtą sukienkę, białe rajstopy oraz białe buty.

Lydia5
Advertisement